Osma sjednica Upravnog odbora

Osma sjednica Upravnog odbora projekta "IPAK - Institucionalna podrška antikorupciji u Bosni i Hercegovini", koji finansira EU, održana je 9. novembra 2020.  godine. To je treća sjednica koja je održana putem video konferencije. 

Učesnici na petoj sjednici Upravnog odbora su bili:

  • Nicolas BIZEL, šef operativne sekcije za pravosuđe i unutrašnje poslove i reformu javne uprave, Delegacija Evropske unije
  • Johannes HINTZEN, Programski menadžer za reformu pravosuđa i sigurnost, Delegacija Evropske unije
  • Zoran JAČEV, Vođa projekta Podrška implementaciji antikorupcijskih strategija u Bosni i Hercegovini
  • Zlatko MINIĆ, Ključni ekspert projekta Podrška implementaciji antikorupcijskih strategija u Bosni i Hercegovini
  • Danka POLOVINA-MANDIĆ, Agencija za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije
  • Sead LISAK, Predsjednik Antikorupcijskog tima Vlade Federacije BiH
  • Luka SEMIZOVIĆ, Vlada Brčko distrikta, Komisija za borbu protiv korupcije
  • Šejla ŠARIĆ, Radno tijelo Vlade Unsko-sanskog kantona za sprečavanje korupcije
  • Jasmin GOGIĆ, Državna agencija za istrage i zaštitu (SIPA)
  • Dževad FEJZIĆ, Tim za borbu protiv korupcije Zeničko – dobojskog kantona
  • Faruk ŠAHBEGOVIĆ, Ured za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Vlade kantona Sarajevo
  • Nadžib DELIĆ, PARCO
  • Una LAZIĆ, Projekat Podrška implementaciji antikorupcijskih strategija u Bosni i Hercegovini
  • Đorđe PUAČA, ECG Summit
  • Mirna BREŠAN, Delegacija Evropske unije i Ured Specijalnog Predstavnika EU u BiH

Dnevni red:

10:00 - 10:10   Uvodna riječ i usvajanje Agende

Johannes Hintzen, Programski menadžer, Delegacija EU

10:10 - 10:20 Informacije o statusu usvajanja BiH Strategije i Akcionog plana za borbu protiv korupcije 2020 - 2024

Predstavnik APIK-a 

10:20 - 10:35  Prezentacija Izvještaja o napretku za period 15.07. - 14.10.2020 i rezultata                projekta

Zoran Jačev, Vođa tima IPAK projekta

10:35 - 10:50   Rasprava o Izvještaja o napretku za period 15.07. - 14.10.2020

Moderator: Johannes Hintzen, voditelj programa, Delegacija EU

10:50 - 11:00   Prezentacija plana rada Projekta za period 15.10 - 14.01.2021

Zoran Jačev, Vođa tima IPAK projekta

11:00 - 11:15   Diskusija o planu rada projekta za period 15.10 - 14.01.2021

Moderator: Johannes Hintzen, Programski menadžer, Delegacija EU

11:15 - dalje    Diskusija o drugim pitanjima, kao što su:

  • Prezentacija i rasprava o Prijedlogu za produženje Projekta
  • Ostala pitanja koja su pokrenuli članovi Upravnog odbora

Moderator: Johannes Hintzen, Programski menadžer, Delegacija EU

 

Conclusions from the meeting
Mr Bizel summarized the most important agreed items of the meeting:
- To ask APIK to provide an update on the situation with the adoption of the new ACS.
- Most interest of the participants for the extension of the project is dedicated to the
development of AC strategies at lower levels of the government and a Memorandum of
understanding related to the upgrade of APIK web site needs to be signed, which gives
the green light to extend the project in line with the proposed activities
- Project to send the List of Invitees and confirmed participants for the Conference to DEU
for review and amendment.
- Participants have the opportunity to submit their comments to the 7th Progress report
by 20th November after which the report will be considered adopted.
- The next meeting of the SC is planned for 9th of February (assuming that the project will
be extended).
- The project will upload produced outputs to the project web page and participants are
invited to visit the site and to republish through own channels.
- All future events of the project will be virtual, by default, due to the pandemic
circumstances.